Wednesday, June 9, 2010

Besnyer Lagu ni ~

ni ost lagu tuk Filem Lagenda budak setan..
kalo korg dgr lagu ni plus ngan lirik die mmg
meruntun hati gtu..
heheheh..
tp lagu ni mmg besh.. n saye sgt suke!

ni fifi nyanyi.. ade dramatik org nnnges dlm filem ag..
ag satu version.. gio nyanyi..yg tu besh gak..
lirik die pon sgt besh..

Bila Cinta (OST Lagenda Budak Setan)

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

Friends~

kite sume ade kwan yg ramaikan..
ade yg boleh kongsi suke dan duke..
ade yg sekadar semase suke je..
haish x ptt tol kwn cmni..
tp nk wat cmner..
itu diluar kawalan kite..

tibe2 terase nk tulis sal nih..
sbb ade satu time dulu..
saye ade sorg kwn yg awalnye sgt baik..
tapi bile kami dah rapat..
da nmpak sebenarnye die bukan seperti yg kite kenal
awal2 dulu..

die jenis yg depan len blkang len..
ade satu time tu die ngumpat belakang kitaowg kat kwn
kitaowg sendiri..
akhirnye kitaowg tau perkare sebenar..

die leh ckp benda2 yg dasat sal member2 saye yg len gak..
padahal satu geng..
haish..
leh ke kite percaye pas die da wat sume tuh..
bagi saye x la..
leh blah la kan..
so pastu mmg kitaowg bawak diri drpd die..
sbb die pon terus ke kwn2 die yg dulu rapat then kutuk jd x rapat..
baguskan perangai..

da kompem2 die ngutuk kitaowg ngan kwn baru die tu
yg dulunye kwn lame..
hahaha..
seseorg yg xley dibuat kwn..

tp one day..
die ade apologize..maybe die sdr die need me..
saye leh maafkan die.. tp tuk jd rapat spt dulu
balik sgt la tidak dpt dilakukan..
kite kene ikhlaskan berkwn..
so kalo sye x ikhlas saye x lakukan..

hope u will find better fren than us..

Tuesday, June 8, 2010

I wish ~

hehehe i wish u r mine..
he so simple n cute..

haish ~

ehmmm..arini leyh terase boring tuh..
xtaw nk watpe..balik2 ngadap laptop..
sampai mate jd letih..so tdo je la..
heheheh...

Men ~

td bru pas discuss ngan membe saye yg sorg tu..
kesian kat die..
die ske seseorg dan seseorg tu mmg menunjukkan
tndak balas.. tapi bile die meluahkan..
tibe2 benda jadis sebaliknye.. sangat kesian
kepada die..

lelaki..
kenape engkau x menghargai ape yg telah ade didepan mate..
bile dah ilang baru nak hargai bile ade depan mate..
mase tu biakan saje..
haish.. sshkn nak dpt cinte sejati..
hehehe.. telebih sudah..

tp mmg sedih ape dah berlaku.
kisah saye begitu..
kisah kawan saye begini..
masing2 kene bersabar je ngan ape yg dah berlaku..
hope my fren tu bersabar ngan dugaan ini..

mungkin untuk kite ade tp die x muncul lagi..
hope it will be fine after this.. and
we both temui kebahagian..
amin~

The Truth ~

emmm..
sekarang kebenaran dah di depan mate..
baru saye tau nape die wat saye cmtu..
rupenyer die punye prangai mmg x ley blah..
haish..
men..
sangat2 ssh tuk difahami ape yg mereka mau..
kdg2 nmpak cm da ok tapi sebenarnye x..
nmpak cm suke tapi sebenarnye x..

saye dah terkene.. pasni hope x terkene lagi..
ia sungguh sakit..
tapi xpe..itu pengalaman dan pengajaran..
bahawa men nih ade abyk jenis..
jenis yg baru saye terkene ni adlah yg paling saye nyampah..
huhu..

tapi xpe.. life must go on..
byk ag yg terbaek ade kat lua tuh..
n for him..
i really hope dat u will learn what is love all about..
.......................................................

Monday, June 7, 2010

Sangat penat arini ~

haish.
rini xtaw nape penat sgt rasenyer..
sampai tetido td sekejap sampai nak dekat kul 8..
teruk tol kan..hehe nk wat cmner..
x tersedar..

imbas balik jap ape yg penat sgt arini..
pas bgn td idung berair..rase cm selsema.. so g curi mkn ubat adik..
heheh.. rasenyer ubat tu ngantok..

g amek lptop kat acer centre.. then jalan jap kat loyat..
hu..time rase cm letih gile.. penangan ubat td rasenyer..
pastu balik..mkn.. tido..hahah
ntah ape yg penatnyer xtaw la..

hehe..pape pon.. sgt hepy bile laptop lame da brfungsi balik..
skang time tu bersihkan laptop tersebut..penuh ngan virus dan segalanye..haha

Tak tenang ~


Haish ati saye ni masih lagi x tenang..
tlong la ilangkan dan lupekan..
i hope it will be gone..
pegi men jauh2..
huhuh

Sunday, June 6, 2010

Penat Sungguh! ~

kitaorg diberi tugas oleh mak tercinte..
soh menampal dinding bilik ngan
gamba bunge matahri.. sebb nak
match ngan langsir raye katenye..
so kitaowg pon wat la..

alih2.. instruction cm ngok ngek jer..
soh gosok dinding ngan air sabun plus air bese la..
wat cmner pon.. die xmo gak nk lekat..
pas lekat sekejap jatuh blik..
adik n saye pon dah gelak plus maki2..
hahahha

siap kitaowg gune gam ag nak bagi lekat..
cm ngok pon ade gak wat cmtu.. heheh
tapi what eva it is..
kisah td mmg funny..
heheh.. thanks to my sis coz bekerjasama td..
hehe kamsahamida~

Penah rase x ~

dulu saye x ske budak2..
kdg2 bile ade mkcik2 soh pegang anak dorg rase cm
xnak!!
heheh..
kdg duk jauh dr baby tuh..

now ble tgk budak2 kecik especially yang comey2..
rase cm nak pegg je walaupon tkut..
kang jadi pape tu anak org tuh..hehhe
tp seronok bile tgk dak2 kecik skrang ni ..
sume dah pandai2..

perasaan cm ni mmg plik kan..
sampai satu mase t mmg kite akan ade anak..
so..perasaan mcm ni mmg bagus.. heheheh