Tuesday, June 8, 2010

The Truth ~

emmm..
sekarang kebenaran dah di depan mate..
baru saye tau nape die wat saye cmtu..
rupenyer die punye prangai mmg x ley blah..
haish..
men..
sangat2 ssh tuk difahami ape yg mereka mau..
kdg2 nmpak cm da ok tapi sebenarnye x..
nmpak cm suke tapi sebenarnye x..

saye dah terkene.. pasni hope x terkene lagi..
ia sungguh sakit..
tapi xpe..itu pengalaman dan pengajaran..
bahawa men nih ade abyk jenis..
jenis yg baru saye terkene ni adlah yg paling saye nyampah..
huhu..

tapi xpe.. life must go on..
byk ag yg terbaek ade kat lua tuh..
n for him..
i really hope dat u will learn what is love all about..
.......................................................

5 Orang Mengarut:

Johari said...

kadangkala selfish tu penting.Tp as a MEn priority 1st.Sebelum wat keutusan kita nego dulu

AyyU KamaZ said...

tp kalo dah menyakitkan org.. priority tu x penting da.. ia libatkan perasaan..

Johari said...

yoshi yosh!

cuteyes said...

kak ayu?knapa ni?pe cite??prob wif him?

AyyU KamaZ said...

cute eyes.. bkn prob..sudah finish da.. t la k.ayu cite details sama kamu..huhu