Sunday, December 26, 2010

Filem Janin..Not Bad~


okey...da rase cm pengkritik filem je dah..
hahaha.. kali ni nk ckp sal cite baru kua kat panggung..
cite JANIN..

well.. 1st sekali mestila nk cite cmne aku boleh tgk cite ni kan..
aku duk teman membe shopping..last2 terase cm nk tgk wyg..
so kitaorg pon tgk la..
pantang tol dpt berjalan ni.. keje tgk wyg je asal ade duit..
ahahaha... mak aku pon da bunyi2.. xde bende laen ke nk wat..
haahhaha

okey..back to cite Janin ni..
cite die menarik gak.. x brape seram pon..
sape2 yg lemah semangat tu nk tgk oke je cite nih..
jalan cite yg len cket dr cite2 antu bese..
pelakon2 yg mmg best..
duit pon x bazir kalo tgk cite nih..
hahaha x mcm cite tuuttt..
(masih menyesal g tgk) adoiiii..

cite ni first time la aku rase kesian kat makhluk2 halus nih..
manusia mmg x penah ckup..bak kate kwn aku..
dah ade harta nk lagi..siap soh toyol g curi..
dlm cite ni die paparkan yg toyol gak tau nilai kasih syg sorg ibu..
hahahah..so sape2 manusia yg wat ibu dorg cm hampeh tu..
mmg terase la kan..

cite ni kisahnye tentang sebuah kg ni ade org bela toyol..
then die mengganas bile tuan die terpecahkan botol yg sepatutnye
tuk kunci toyol ni.. bile toyol ni x bertuan die akan jadi bahaye..
hanya sorg je boleh selamatkan kg tu.. org tu eja..
selebihnye kene tgk sendiri la cmne cite nih..
cite lebih2 x sonok la kan.. hahhah
well ape2pon..3.5 bintang la tuk filem nih..

<-- well , xbrape berani nk letak gambo2 cite nih...al mklumlah ni post time nk dekat kul 2.. heehe .. tye je la mr google k..

0 Orang Mengarut: