Friday, December 24, 2010

uhh someone tag~ tq le Hayati Hermoine Lovegood!

well..kawan gile aku tag Hayati Hermaoine Lovegood~ so aku buat le solan2 nih..

okey lets start.
1. ape bende penting dalam hidup korang?
laptop n external ( ade cite2 aku) mati oo xde nih.. hhhaaa

2. bende terakhir yg korang beli guna duit korang?
beg <--(addicted)

3. dimanakah korang melangsungkan perkahwinan korang dan ape temanya??
Umah dah la

4. adakah korang tengah bercinta sekarang..?
emm.. i wonder..

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
forever <-- loyal isnt it

6. dimanakah korang selalu jumpa dgn kekasih korg??
no comment <--haahaha

7. novel/buku/majalah yang terakhir dibeli??
surat khabar masuk x dlm list ni agak2

8. name penuh korang??
biarlah rahsia

9. antara mak ngan ayah.. mane lebih rapat..?
Due2

10. namakan orang yg betul korg nk jumpa dalam hidup korg?
ramai weh.. pnjang ngat nk list.. hahaha

11. adekah korang basuh baju korg sendiri?
of koss

12. dimanakah tempat betul2 korang nk pegi??
Paris

13. pilih satu.. peluk or cium??
due2 nk..hahah

14. beritahu 3 bnde ttg org yg beri tag?
Gile, gile, n gile..hahaha

15. lima bnde yang paling disayangi dalam hidup?
syg sume2

16. lagu yang korang paling suka n selalu dengar..
korean songs..sume2

17. bila tarikh lahir n kat mne korg sambut thn lepas..
da lupe la

18. 5 rakan blogger yg korg nk tag??
zatul
aan
dayah
wanie
tiya

3 Orang Mengarut:

Cik Buya said...

ngahaha. gile je ke? takde lain? kekekeke

Raihan Mohamed Isa said...

cambest je tag ni..
jap taw..
nak buat nih..
hahaa

AyyU KamaZ said...

buya: hahahah ko nk pe .meh aku bagi semua..hahaha

aan: hahaha wat jgn x wat..