Sunday, March 6, 2011

Kerna terpaksa~

tajuk nak hebat je kan. ntah pape. hahah<--gelak sendiri
well.. sebenarnye. xrajin pon nak tukar layout nih..
PSM pon bru wat ciput je.. ni lak nk tukar2 bg lak kan..
rajin gile lah.. mende2 cmni mmg rajin aku nk wat..
mende2 penting pemalas. haish pe nk jadi ni..hoho

well..tujuan ak tukar layout blog ni sbb.. layout lame yg aku cintai sgt2 tuh..
xleh nk bukak.. adoyai.. pehal ntah .. last2 jadi kaler ungu je..
so tuk menyedapkan ati n mate aku nih..
aku tukar la layout..
dapat la layout yg sedang anda saksikan nih..
itam pon itam la kan.. itam tu kan menawan.. hahha

skang aku ade kat umah..
besh giler la... da lame dah x balik..
bile leh balik tu..
rase bahagia gile la..
so sape yg jarang balik umah tu.. balik la sekali sekala kay~
supaya mak ayah korg tau anak dorg x lupe diri and masih idup lagi.. hahaha

the end.

3 Orang Mengarut:

Renungan Bersama said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad said...

nk ole²... hahaha...

AyyU KamaZ said...

xabes2 ole2.. haha