Wednesday, April 20, 2011

PSM 1 dah lepas! Yeay!

ari selasa adalah hari yg pling ditunggu2..
haha..akhirnya..psm 1 presentation da lepas..
da la mlm sebelum tu tdo awl..
xde nk tgk2 animation tu la..
wat xtaw je..
then esok bgn2 dah dup dap dup dap jantung tu..
mcm nk gugur.. yelakan..produk cm ape je..nk tunjuk kat org lak tu..
hahahah segan dow..

then ble da sampai kat bilik mesyuarat (tempt presentation)..
tetibe ilang lak degup jangtung yg td bkn men laju lagi ..
cm nk gugur je da jantung tu.. hahahah
bile tgk muke penilai nan seorg tu pon.. tetibe ati jadi cm relaks je..
sbb beliau salah seorg lect gak..
tp aritu muke beliau sgt okey..senyum je..

then aku x sabar2 dah.. terus present..org ke-2 present kot.. hahaha
pas abes je present.. naseb bek animation aku leh diterima..
dorg x hentam teruk sgt..
penilai aku ok, penyelia aku pon ok.. hahahha
best2..
skng tggu nk tempuh psm 2 je.. sudah risau psl testing system..
kalo ade sape2 yg adik2 die rabun warna..sila bgtau kat aku eyk..
aku sgt memerlukan mereka2 ni.. tuk jadi user aku..
huhuu... hope my psm 2 not bad gak..

tuk waktu skrang leh la nk relaks sket..
tp report kene betulkan.. huhu
----> malas betulla nk betulkan repot2 ni.. haish..

5 Orang Mengarut:

Fatin Nabihan said...

tahniah da lepas. gudluck utk psm2..hehe

Unknown said...

kanak2 je ke yg diperlukan?
ku ada kawan 2 or 3 org gak le yg rabun warna..most of them lelaki..
hehe

AyyU KamaZ said...

Atin: Thanks yek..ko pon gud luck la wat produk t.aku da wat da produk tggl nk betul2kan je...


zian: aah budak2.. tapi kwn2 ko pon leh la yan.. t aku hapdet ngan ko eyk..

Cik Buya said...

aku nak like la.. "malasnya nak betulkan report" ishhhhhh

AYRA ZAHRA said...

waaaa best la..tahniah2..^_^