Monday, April 11, 2011

Tak sabar dah nak tggu ari tu~

update kejap je..
leh kot.. haha

hari pe ye x sabar ngat tu..
aku tye then aku jawab..
hari present final year project..

bkn xsabar ape.. tuk psm 1 ni.. xsabar nk lepas..
sebab terase beban die sgt hebat..
bunge2 rajin yang x penah nmpak tu terus keluar la..
say hi to me..
tido pon kul 5 tiap2 ari..
tp nape xsiap2 ag animation tu..
aku pon xbape nk pasti ape jawapan die..

animation yang simple pon..
kalo wat sorg2 terase gile la sshnye..
jadi jgn pandang rendah sape2 yang jadi animators ni..
keje dorg ssh bangat deh..
haish pe lari topik..

yang penting aku nk bagitau.. aku dah xsabar
nak present psm aku ni.. walaupun animation hampeh je aku tgkk..
ala2 dak baru belajar walaupon da final year..
tp ini lah hasil keje aku..
well.. atleast aku ade bangge seket sbb aku yg wat..bkn org len..

*hope - nk jadi org yg sgt kreatif.tp aku tau utk jadi kreatif ia adalah semulajadi bkn dgn cara kite belajar. *thinking*

0 Orang Mengarut: