Monday, August 1, 2011

Sebenarnya~

aku rasa aku duduk KL.
diulang KL.
aku wat latihan industri pun kat KL.
Diulang lagi KL.
so bahagian mana yang aku pelik adalah.
aku pergi kerja naik train dan kereta.
kereta sebab dari rumah pegi train takde kenderaan.
so naik la kereta.
sepatutnya amek masa 15 minit je. SEBENARNYA OKE.
tapi disebabkan jem nak mampos,
aku amek 1/2 jam nak sampai kat train.
pastu aku banned KTM tahu. sebab suke delay.
hampeh walupon singgit je kalo aku naik tu.
tapi aku naik LRT dan PUTRA supaya aku tak terlambat
smpai opis.
sebenarnye dekat je aku rase. SEBENARNYA OKE.
tapi pehal hari ni aku balik aku amek masa 1 jam setengah.
hah?
kenapa?
orang lain dah boleh rehat-rehat. aku duk dalam kereta lagi.
tekan break je kerja.
walaupon SEBENARNYA sekejap saja, tapi aku tetap balik
LAMBAT.

pfttt.
sekian.

3 Orang Mengarut:

ZianMY said...

haha..cabaran la tu babe..=)
biasa laa..member ku yg wat LI kt ipoh..dok ipoh..nk alik umah..gerak dr 6.30 kul 8 baru dia sampai umah..skrg ni jem di mana2 aje...

fariz said...

hahaha..luahan rasa nmpk..sabo2..bulan2 pose nh byk cket dgaan....

Hayati Buya said...

Sabar mek, sabar.. hihi standard la KL memang cenggituu. dulu aku Praktikal kat Utusan Karya, kat Cheras.. naik LRT je pon tapi tetap sampai rumah pukul 7++.. tekanannnyee akuu toksah la kata. T_T