Tuesday, February 14, 2012

Hanya Menulis~

Aku suka menulis dan sekarang aku hendak menulis.
so..
ehem2..


Sejak akhir2 ni..aku terase sedikit penat kerana
perlu attend interview..haha (itupun penat)
sejak jadi penganggur ni..aku rajin cari kerja..kerja apa jangan cakap la..
yang tak berkaitan pun aku apply..
oh.. ini yang permanent sahaja, bermaksud kerja office..
yang kerjanya dibayar mengikut standard yang ditetapkan (kenapa pulak buat penerangan ni)
adalah susah ye tuan-tuan dan puan-puan hendak mendapat kerja
yang diharapkan..
Ada orang yang rezekinya cepat.. ada yang lambat..
aku adalah diantara yang lambat.. takpe sabar itu penting..
aku memang penyabar dalam bab2 gini.jadi kalau ada diantara kawan2 aku yang dah dapat kerja
aku rasa dorang beruntung.. tapi tidak cemburu langsung.. sebab aku percaya rezeki masing2..

penat tapi tak boleh merungut..
sebab inilah kehidupan.. bagi yang ada orang dalam kat mana2 syarikat tu..
silalah guna.. ini adalah nasihat aku..sila guna ye..
korang adalah salah seorang yang amat beruntung sebab ada orang dalam..
aku hanya berdoa sahaja supaya aku dapat atleast kerja yang
bagus yang boleh menampung kehidupan kat kl ni..
biar lmbat.. percaya rezeki tu ada..
ini nasihat kepada kawan2 yang belum lagi dapat kerja..

doakan untuk kami.






0 Orang Mengarut: