Saturday, June 19, 2010

bilik kecil~

tibe2 rase rindu kat bilik A1-3-4 kat kolej kediaman Utem..
ni la tempat tggal mule2 sekali bile saye smapai Utem..
mcm2 kenangan wujud kat bilik nih..
kat sini la saye kenal ngan rumate saye.. mimi..
kat sini gak la first time saye rase cmner tdo kat katil 2 tgkat..
xbesh dow..haha sebb panas..
tp kalo bab nk privacy tu mmg katil bawah sonok..
tp katil atas dpt kpas..huhu..

kat bilik ni gak la.. housemate2 sye..
iaitu iera n zatul selalu masuk..
heheh..
masuk tuk tgk kat depan tu ade jual makann ape..
bile lapr je tgk dr tgkap 2..heheh
kat bilik ni gak la.. kitorg duk berkumpul..
kdg2 termasuk sekali peah aka faizah n wanlee..
duk bergosip saje..
kdg2 luah perasaan pon kat bilik kecik n sempit ni..

kat bilik ni ade crmin pnjang kat dinding..
ntah sape letak pon xtaw..
tp amat terime kasih la pd yg letak tu..
kitaorg akan tgk cermin ni dulu pastu baru sume g kelas..
heheh its such a sweet memory..
kat bilik ni gak la.. besday saye dorg celebrate..
xsangke dorg ingat..
sbb saye baru balik dr konvo.. then rumate lak knon2 terttup lampu
then sume serbu masuk sambil nyanyi HEPI BESDAY..
hehehe.. sgt gembira..

bilik nilah yg menyatukan kami semua..
well..pasni junior2 yg duk bilik ni..
selamat tggal bilik kecil..
kenangan di situ tidak akan hilang selama2nya..

kamu semua penyeri bilik kecil~<- bilik kecil tu yg ckp..hehe

5 Orang Mengarut:

cuteyes said...

ololo..u buat i rindu tau!aduhh..sedey lerr..:(((

aznira_aized said...

aargghh..bilik 2..wlupon kcik..sume muat masuk..mcm2 ley wat kt bilik 2..especilly nk intai pak ck jual nasi n tgk cermin b4 nk kuar g ner2..

Johari said...

hhoho,.kenangan indah kn~,.kpd pembuka thread tahniah,.anda berjaya membuatkn sy igt kembali zaman bergelar pelajar,.

AyyU KamaZ said...

zatul: huhuh dah rindu dah..

ira: tau xpe.. beg tu da cm beg doraemon je..hahah

johari: kenangan itu indah.. ingat la smpai bile2

AyyU KamaZ said...

correction:

ira: *not beg..bilik.. hehe