Friday, June 3, 2011

Kan Dah Gelabah~

sekarangkan yang pemes selain fesbuk adalah twitterkan..
so aku pon kire adala twitter..
sbb twitter ni satu je yg bes..leh tau byk gosip2..haha
tu la yg sonoknye..
then aku bukak la twitter pada suatu hari ni an..
then tetibe nmpak lak.. #adindaevens ni jadi trending..
so..aku tertanya2 sapakah beliau ini..
adakah org2 politik yg buat issue..
atau adakah die ni seorg artis baru yang buat kontroversi..
selidik punya selidik..
akhirnya aku dapat tau..yg si budak ni bukan sesapa pon..
cume die sendiri bukak pekung didada die..

punyelah berani mengaku "dah xde dara" then..
tulislak " aku berani mengaku sebb aku ada maruah diri"..
dasyat tu.. sebenarnye tgk kat dua ayat ni je pon dah tau..
die taktau sebenarnye maruah diri tu apekan..
kalau kite bace la komen2 org yg komen entry die kat blog tu..
boleh tahan gak la..budak ni kene maki.. kene hina da seangkatan dengannya..
siap ada yang ckp " muke b***k then perangai pon b***k"..
adoi.. kesian gak..tp die yang cari pasalkan..

sekarang bila dah jadi trending kat twitter.. die mulalah gelabah..
aku terajin plak g tgk blog die balik.. then byk post die da delete n gamba2..
ha..tau gelabah..kalau tak berani plak sgt sebelum tu..
skang satu msia ni ha tau ko punye perangai..cmne la nk idup pasni..
awk tu muda lagi dik.. len kali pikir dulu sebelum buat..jgn ikut nafsu je..
haish dak2 sekarang ni la..
skrang ni nk kecoh gak..sebb org yg buat dengan dakni bakal bersalah..
sbb dikira tuduhan merogol walaupon same2 rela..
ha..kan da dapat bala dah..

hope die berubah.

*wondering.. cmne die nk hadapi masyarakat yag kenal die..

0 Orang Mengarut: