Wednesday, July 13, 2011

Kisah Budak Ini~

aku nak cerita sikit pasal budak-budak nih.
dorang ni aku kenal time aku amek kelas COMPTIA A+ dulu.
kalau tak kerana kelas nih, aku rasa sampai kesudah aku
takkan kenal mamat-mamat nih.

okey, permulaan cerita die senang je.
semua bermula dari seorang speckie ni. hihihi (jgn marah bobok)
Kitaorang kenal dari rumate tersayang aku, mimi.
dorang satu kelas.
sbb kitaorang boleh kenal adalah kerana cerita korea.
kalo nak tau ape tu (kot kot la korang tak tahu) contohnye macam
variety shows, drama series, lagu-lagu sume oleh Kpop bukan Mpop
hokeyss..
back to topic..
nama budak ni adalah Ahmad Fariz (promote sikit).. nama lain adalah
boboy atau bobok..(orangnye ensem)
die minat korea dulu tapi tak tahu sumber nak dapatkan..so aku
pon bagi la koleksi2 aku..last-last mintak lagi..
dalam kelas malu nak tegur konon..(muntah) tapi last datang jugak kat aku
then tanya memacam pasal kpop ni.kekeke
terus sampai sekarang kitaorang jadi rapat dan sentiasa bertukar-tukar koleksi.
thanks Bobok!

dan dari beliau la, aku kenal pulak budak ni nama die Ali nama sedap die
Ali Arsyad. haha. Beliau pon gila kpop juga. Beliau suke mendonlod series..
so siapa-siapa nak series korea mintak kat dia. Dan aku adalah orang
yang paling gembira sebab ada sumber. keke Thanks Ali banyak kasi
aku ni koleksi-koleksi kau. (nanti kasi lagi)

dan dari Bobok dan Ali la.. cerita-cerita yang aku kasi kat dorang tersebar
kat semua member-member diorang yang lain..
pastu salahkan aku kata aku pembawak virus korea (Hahaha jangan marah)
dan seterusnya aku kenal la Aidil , nash , Epi dan lain-lain lagi (ada lagi ke eh)
semua disebabkan Korean Pop nih. Thanks Kpop.
hakhakhak.

neway thanks korang sebab selalu tolong aku dan sentiasa share
koleksi memasing. hehe

0 Orang Mengarut: