Monday, July 11, 2011

Tamat~

tamatla aku belajar degree..
walaupun bukan la dah abes terus..tp sekarang aku dah tak payah
jumpe assigment, final project, exam , quiz and paling penting Project Sarjana Muda..
Akhirnye setelah beberapa lame setel juga PSM aku nih..
dah selesai pon perkara besar..
tggal latihan industri sahaja..
kemudian akan melangkah la ke alam pekerjaan..
inilah kali pertama aku nk merasai alam pekerjaan..
selama ni tidak ada masa untuk bekerja langsung..
dan aku akan pilih jalan paling bawah dahulu sbelum sampai ke puncak..

dan pastinya aku akan rasa janggal kali ini..
kerana tiada lagi kentensenan bergelar pelajar..
tetapi kita sedia maklum bahawa waktu belajar itulah paling indah dalam hidup kita..
tak perlu pikir apa2..hanya pikir belajar sahaja..
tapi sekarang kita perlu memikirkan semua hal..
termasuklah hal remeh temeh..
sekarang perlu menjadi lebih dewasa daripada dewasa..

aku bahagia, kerana sudah selesai segalanya hanya tinggal
latihan indutri sahaja..
segala penat lelah aku selama 6 tahun aku belajar ..
aku harap aku dapat aplikasikannya di dunia nyata..
inilah yang ku ingin capai..
dan aku harap aku dapat capainya..

0 Orang Mengarut: