Monday, January 9, 2012

After LI, then what?~

30hb disember maka tamatlah hidup aku sebagai Student
so, thats mean kwn2 aku yang Latihan Industrinye start bulan 7 makan
tamatlah segala2nya.
dah tamat kemudian?
oh semestinya report LI. Oleh kerana dah lama sangat tak buat report
aku, kwn aku dua orang iaitu reen dan peah, buat report ikut format sendiri.
aku ngan xde tajuk utama.
reen dengan selamba xde m/s kat table of figure.
peah huruf roman ganti huruf biasa.
hahaha nampak sangat la dah lupa semua benda alah tu.
kitaorang terkocoh-kocoh tukar format last minit then hantar je.
yang best kat UTeM bagi sesiapa yang tak tahu lagi,
jika anda ingin binding kat koperasi, please bersiap sedia dengan pengetahuan
untuk menggunakan mesin binding dan photostat.
semua adalah self services. sejak bila orang2 koperasi ni malas sangat tak tau la.

selesai benda alah berkaitan dengan report LI, aku dan kengkawan memulakan
percutian kami di Melaka. Sangat jimat. sebab kitaorg menumpang tidur kat rumah sewa lama.
nasib baik house people rumah tu sekarang sangat sporting. so, dengan muka yang agak selamba
kami tidur disitu dalam 4 hari 3 malam untuk aku manakala dua orang lagi 5 hari 4 malam.
bila dah berjumpa , mestila bergosip dan seangkatan dengannya.
lepasni dah susah nak jumpa kan. kalau nk jumpa pun masing nanti mesti dah lain la apa la.
antara aktiviti kami semasa disana adalah
-tengok wayang cerita The Darkest Hour.
-Makan-makan <-- ini adalah wajib sebab semua jenis perut kebulur.
-Pergi Banda Hilir <-- yang ni kitaorg exercise sikit, jenjalan tempat2 bersejarah then pergi makan
cendol , ABC , aiskrim.  menyihatkan tahu aktiviti ni.
- Lepak di Pantai Puteri. <-- paling best.
- Mandi(takdelah mandi sangat kan, rendam kaki je) dekat Air Panas Gadek<-- yang ni sekarang harga dia dah naik RM5 dibuka 24 jam.
selain itu aku juga sempat dating. hahah

Bila dah lama kat sana aku pun perlulah pulang ke kampung halaman ye dak.
takkan nak menumpang rumah orang je (alasan)
aku terpaksa balik dalam keadaan yang agak tergesa. well. kenapa? aku je yang tahu.
di sini saya, ingin mengucapkan terima kasih kepada kengkwan saya yang begitu happening semasa di Melaka.IsyaAllah kita akan jumpa lagi punye~~ (gaya dafi).

us
makcik yang snap pic ni sangat annoying. poyo. sombong. tapi cmne pun terima kasih la *pusing kepala* 

wanlee dan reen. sila perhatikan reen yang pakai tudung tu dari sekarang ye. each pic i mean.

motif? bunga-bunga cinta. 


mimi takleh lekang hp dari tgn dia. okey now perhatikan reen paling kanan. tgn dia ada peace. same dengan yang gambar atas.

aku pun tak faham motif gambar nih.

 
dah penat2 naik tangga ni masa senggang kesemputan snap pic la apa lagi.



cendol, ABC dan eskrem. takde gambar reen. ok fine. makan ni pun dah kenyang . haha jimat punya pasal. kitaorang berkongsi.

gambar poyo aku ala-ala model pantai kena letak dulu.wahahaha

cari apa ye kami. tak penah tengok pasir laut mungkin. 

hasil artwork wanlee suwanmani.

tangkap sendiri senang. takde makcik annoying. lawa gak hasil kan.kan.kan.?

thanks wanlee. 

sebenarnya banyak lagi gambar dorang ni tangkap. tapi tak sempat nk upload
sebab?
internet ku sangat-sangat laju *tangan kat dada mata ke atas*
maybe ada part 2. kita buat stail wordless.wahahah
sebab?
malas nak taip pepanjang macam entry ni. ni pun amek masa lama nak publish.
well see you soon. 
annyeoung!








0 Orang Mengarut: