Tuesday, January 3, 2012

An Early 2012 Part 2~

oh, baru je nak masuk 4 haribulan 12, 2012.
tapi aku dah experience masalah.
tak ada lah serius sangat but kalau melarat boleh jadi teruk.
kebelakangan ni aku sering tak jaga contact lense aku.
aku kurang tukar air dia.

dan padan dengan muka aku
aku kene iritated eyes.
hamek ko ayu.
malas lagi nak jaga kebersihan contact lense.

aku sangat risau bila kemerahan mata aku tak hilang selama dua hari
tak la teruk sangat merah dia tapi pelik la kan
ngapa tak hilang-hilang merah tu.
terus kul 11 lebih angkut mak aku pergi poliklinik
bila check naseb baik takde ape2 yang serius.
okay je.
tapi aku kena mahal la kan pasal poliklinik 24 jam.
harga memang cekik darah tapi ubat dia bagi sangat2 berkesan.
dah kurang dah merah kat mata aku.

hahah first time experience.
so, lepas ni memang aku akan rajin sesangat la nak tukar air setiap hari
jadi rajin seperti dahulu.
dah kena baru nak ubah kan.
apalah manusia ni. ahaha

so orang lain yang pakai lense,
silalah rajinkan diri jaga kebersihan lense anda.
okay~

0 Orang Mengarut: