Tuesday, January 3, 2012

An early 2012 ~

dah masuk 2012. Happy New Year Everyone.
btw, tak perlulah sambut. tak ada ape-ape yang special pun rasanya
nak sambut kedatangan 2012 ni.
tapi still aku rasa pelik sebab 2012 ini disambut.
okay bukan tu nak celoteh.

awal-awal 2012 ni, banyak fasa baru aku kena masuk
antaranya adalah,
aku sudah hampir ke penghujung Ijazah Sarjana Muda!
happy sangat dah tempuh alam pelajaran ni.
masa dulu aku xpernah terfikir akan belajar sampai ke Ijazah.
Bagi aku, diploma tu pun dah tinggi, tapi itu dulu.
sekarang aku ingin belajar lebih tinggi lagi
tapi apakan daya, terlau banyak hutang2 secara tidak langsung
perlu disetelkan .
jadi perlulah mencari duit.
dan Alhamdulillah Bos tempat praktikal aku sangat suka dengan
performance aku, so aku di offer untuk menjadi staff disitu.
Ya Allah, Terima Kasih dengan rezeki yang KAU limpahkan kepadaku.
Terima Kasih sekali lagi.

sekarang aku perlu persiapkan diri untuk menempuh alam baru
alam yang lebih mencabar dan perlu meningkatkan
lagi keimanan.
syaitan kan suka mensesatkan hati manusia.
haih.

Apa yang aku harapkan semuanya berjalan dengan lancar sahaja.

0 Orang Mengarut: