Tuesday, January 31, 2012

Hari-hari sebagai petani moden~

ehem ehem.
sebelum masuk tajuk utama, nak cerita sikit pasal AJL 26 hari tu.
sebelum ni aku pernah post pasal AJL 25..
ada lagi post tu..sila tengok.. hehe (malas nk letak link)
masa AJL sebelum ni, kitaorang satu rumah tengok depan tv, biasalah student.
Bila si Ana Rafali tu menang semua protes kecuali sorang..sebab dia peminat
Ana Rafali tu..haha bila ingat balik memang kelakar.
so, masa AJL 26 ni, masing2 dah separate, dah ada kehidupan sendiri,
ada yang masih belajar, menganggur (aku la tu),kerja pun dah ada..
kitaorang sembang trough social networks je la..
kali ni memang semua setuju dan tak ada protes2 dah..
sebab masing2 setuju hafiz menang.. Tahniah Hafiz (macam la hafiz baca kan)

berbalik kepada topik,
aku sekarang penganggur, atas sebab2 tertentu seperti dinyatakan
dalam post sebelum ini, jadi apakah yang aku buat mengisi hari2 aku?
makan,tidur,on9,tengok jobstreet, cari kerja, bukak email, tengok movie, makan balik, lepak
dan seangkatan dengannya.
aku dan kawan aku peah aka faezah (femes ko peah nama ko ada je dalam entry aku)
pelik ngan company nih, lambat sangat la nak respon..
kitaorang sangat dah bosan, kalau kerja biasa2 karang susah lak nk pergi interview bagai
nak mintak cuti semua tu. haih..
ni update blog sebab dah tak tau nak buat apa dah.. hanya menunggu panggilan
telefon dan perbalasan email sahaja.
aku harap semua irang berdoalah untuk kami semoga dapat kerja dalam
masa yang terdekat

amin.

0 Orang Mengarut: